Splošni pogoji

Brezplačno podaljšanje garancije na 3 leta
Na določene modele stolov je možno podaljšati garancijo iz 2 na 3 leta, pod pogojem, da kupec poda mnenje (FB, Google ali na spletni strani pod artikelj) in se prijavi na novice. Po oddanem mnenju in prijavi na novice prejme kupec mail s potrdilom. Rok za podaljšanje brezplačne garancije je 30 dni od datuma nakupa, ki je naveden na računu.


Modeli stolov z možnostjo podaljšanja garancije:

Obsession, Enjoy, Marselus, Genidia, Dynamic XL, Dynamic, Dynamic Elegance, dynamic Evolution, Fusion, Sonic, Baron, baron s podporo, Orion Max, Vision, Twiggy, PureAir, Alia, Stanley, Ambasador, Comfort, Ergoflex, President, dynamic Air, dynamic Motion, Dynamic Classic, Sigma in klečalnik Ergonom.


Plačljivo podaljšanje garancije na 4 leta

S plačilom je možno na določene modele stolov podaljšati garancijo iz 2 na 4 leta. Plačljivo podaljšanje garancije je možno ob nakupu ali 30 dni od datuma nakupa, ki je naveden na računu.

Cena: 39,90 eur z DDV
Kupi tu

Za modele stolov: Obsession, Enjoy, Marselus, Genidia, Dynamic XL, Dynamic, Dynamic Elegance, dynamic Evolution, Fusion, Sonic, Baron, baron s podporo, Orion Max, Vision, Twiggy, Alia, Stanley, Ambasador, Comfort, Ergoflex in President.

Cena: 29,90 eur z DDV
Kupi tu

Za modele stolov: Dynamic Air, dynamic Motion, Dynamic Classic, PureAir, Sigma, in klečalnik Ergonom.

Izključitve iz garancije

Garancija ne krije poškodb, ki so nastale zaradi:

  • nepravilne ali malomarne rabe, vključno z zlorabo
  • nepooblaščenih posegov
  • mehanskih poškodb in preobremenitev
  • zunanjega udarca (padec ali udarec)
  • uporabe neoriginalnih delov
  • nepravilne montaže
  • redne obrabe (npr. vidne na blagu,
  • nerednega ali nepravilnega vzdrževanja
  • neupoštevanja navodil za uporabo
  • višje sile
    Garancija prav tako ne krije razstavljenih, delno razstavljenih ali z neoriginalnimi deli popravljeni stoli, ki so jih poskušale popraviti nepooblaščene osebe.

Uveljavljanje garancije

V primeru uveljavljanja podaljšane garancije mora kupec skupaj s stolom predložiti račun in potrdilo. Vse reklamacije in servisi se izvajajo v proizvodnih prostorih:

Ergoles d.o.o., Koprska 56., 1000 Ljubljana

Tel.: 01 423 23 21
Mail: info@ergoles.si

www.ergoles.si